وبلاگ گروه کوهنوردی یاران مهر

وبلاگ گروه کوهنوردی یاران مهر

مـوجیـم و وصل ما از خود بریدن است، ساحل بهانه است رفتن رسیدن است.
وبلاگ گروه کوهنوردی یاران مهر

وبلاگ گروه کوهنوردی یاران مهر

مـوجیـم و وصل ما از خود بریدن است، ساحل بهانه است رفتن رسیدن است.

زندگی بوم سفیدیست

زندگی بوم سفیدیست ....


من و تو نقاشهای این صفحه ایم 


زندگی را میتوان زیبا نگاشت ...


زندگی را میتوان رنگی کشید ...


اندکی رنگ محبت، بیشتر رنگ عشق


سایه روشن هایی هم رنگ صفا

رنگ امروزتون فیروزه ای

 
رنگ امروزتون فیروزه ای…
مثل تسبیح مادر بزرگ که دور انگشتای دستش اونو میچرخونه و دعای خیر بدرقتون میکنه
مثل فیروزه ای کوزه های گلی که آب اینقدر توش خنک میمونه که وقتی میخوریدش حالتون جا میاد…
رنگ امروزتون فیروزه ای مثل کاشیهای مسجدی که وقتی نگاش میکنید دلتون قنج میره و یاد خدا می افتید…. و میگید خدایا منو یادت نره
رنگ امروزتون فیروزه ای مثل همین حس بودن خدا…..
روز فیروزه ای تون بخیر و شادی و لحظه لحظه ی زندگیتون پر از عشق خدا…

شیراز مروارید شرق


شیراز، همیشه مفتون کننده بود. شاید فرزند تهمورث «پادشاه سلسله پیشدادیان» که در اساطیر آمده است که  اولین سنگ بنای  این شهر را پی افکند (و نام خود را بر ‌آن گذاشت) هیچگاه تصور نمی‌کرد که روزگاری نامش به واسطه مردمانی که پس از وی می‌آیند شهره آفاق شود و زبانزد همه. 

بدون آنکه مردم بدانند که این نام، نام فرزند پادشاهی است که اکنون دیگر نامی ‌از او بر جای نمانده است.

 

ادامه مطلب ...

شادی


شادی

  پروانه ای است

 که هر چه تقلا کنی

نمی توانی آن را شکار کنی...

باید آرام باشی

تا روی شانه ات بنشیند


 شانه هایت پر از پروانه باد...

امروز یکی از اون روزای ناب خداست که من عالیم

 

امروز یکی از اون روزای ناب خداست که من عالیم

امروز هم یکی از اون روزای حیرت انگیز خداست

که معجزه پس از معجزه رخ میده و شگفتیها انتظارمو میکشه

امروز هم لبخند میزنم

سپاسگزاری میکنم

به انسانها عشق میورزم

و صداقت پیشه میکنم

امروز منتظر غیر منتظره های عالی هستم

امروز را عاشقانه زندگی میکنم

پر انرژی

پر تلاش و پر شکوه

نه برای فردا بلکه برای امروز و اکنون شگفت انگیزم

روزتون پر از انرژیهای مثبت

روز پدر مبارک


ای پدر ای با دل من همنشین           ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم                      آشنایی با غم تنهاییم

ای طنین نام تو بر گوش من                 ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار                   ای که هستی مثل ابر نو بهار

در صداقت برتر از آیینه ای             در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار                       می برم نام تو را با افتخار

هر چه دارم از تو دارم ای پدر              ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار                       مهربانی از مانده یادگار

ای پدر بوی شقایق می دهی                    عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر                    هر چه دارم از تو دارم ای پدر